da mlam da ler..mata pom dah kuyu,mood lak xbaik,,
esop da kerja,,kerja oo kerja,,kenapa lah kerja erk
xbley ker blajr jer,,lps tu xpyh kerja
xbley ker bljr jerk tp xpyh ambk exm
xbley ker duk kt umh jer lps tu dpt gaji???
banyak cantek kow fa,,,ad kerja duk saje kt
umh, habis kan beras,,tp kow nk gaji,,ahhaahhaa.
ni lah pmikiran oram malas,,haha
mood ak dah xelok dah skrg ni,,,
mood -* nak makan oram
mangsa_* wan mohd fazreen (yeen)
sebab akibat -* sbb dia xajak ak keluar hari ni, ^__^
akibatnyer -* perang dingin r,,,dia lak xthu ape sbb
ak cetuskan perang,,,xoxo..
xoxo : eee,,,susah sangat ker nak pham ak ni esss,,,,
ak lak xnk pham dia,..sme2 xpaham,,so kita 'perang' la yerk
Jumaat, 9 Julai 2010
jumaat
hari ni hari ape?? ar jumaat ler,hr ak cuti kerja..
hari ni ape kmoo buat?? ape aku buat?? 1 hri..ak lepak2 jer kt umh
xpergi mane2..lgi pom xda oram nk ajak aku kluar pom,,huhu..
duk kt umh jer lah..
hari ni bru jerk rancang nk bangun lambt,,tp pgi2 dah kena kcau dek abi ak
dia suh bgn jga bby,dia nk g kdai kopi cr nasik,,tp ak thu dia nk pekena kopi,
mcm ler xthu,,huhu...
hari ni ak baik woo,,,ak kemas2 bilik ak ,,ak kemas2 umh,,ak rendam baju2 ak,,hehe,..
ad sape2 nk bt menantu x?? kira dah layak lah kan,,huhu..bab rajin ni mmg ak leh dapat
anugerah but lau bab2 masak2,,mmg ak kantoi btl2,,huhu..
lau bakal mak mentua thu,,nk ke naya ak..mesti trun hantaran ak skrg2 nyer 5k,,,
ape2 pom..kena lah ak rjin msk dapur,bkn rjin masak tau,,rjin makan jerk lah,,,,^_^
duk kt umh ni mmg memborim kan,,tp ape2 pom..dapat save bajet,,
nti hri ahd ni ak kena klr kan bajet,,nk beli kek for my mum bfday,,,
p/s: kan best lau esop pom hr jumaat,,xpuas cti ag,,tp esop dah kerja,,,,x0x0
hari ni ape kmoo buat?? ape aku buat?? 1 hri..ak lepak2 jer kt umh
xpergi mane2..lgi pom xda oram nk ajak aku kluar pom,,huhu..
duk kt umh jer lah..
hari ni bru jerk rancang nk bangun lambt,,tp pgi2 dah kena kcau dek abi ak
dia suh bgn jga bby,dia nk g kdai kopi cr nasik,,tp ak thu dia nk pekena kopi,
mcm ler xthu,,huhu...
hari ni ak baik woo,,,ak kemas2 bilik ak ,,ak kemas2 umh,,ak rendam baju2 ak,,hehe,..
ad sape2 nk bt menantu x?? kira dah layak lah kan,,huhu..bab rajin ni mmg ak leh dapat
anugerah but lau bab2 masak2,,mmg ak kantoi btl2,,huhu..
lau bakal mak mentua thu,,nk ke naya ak..mesti trun hantaran ak skrg2 nyer 5k,,,
ape2 pom..kena lah ak rjin msk dapur,bkn rjin masak tau,,rjin makan jerk lah,,,,^_^
duk kt umh ni mmg memborim kan,,tp ape2 pom..dapat save bajet,,
nti hri ahd ni ak kena klr kan bajet,,nk beli kek for my mum bfday,,,
p/s: kan best lau esop pom hr jumaat,,xpuas cti ag,,tp esop dah kerja,,,,x0x0
Khamis, 8 Julai 2010
banyak kerja
hari ni btl2 banyak jer kerja,,memcabar btl,,nsib ler prut ak xmeragam mcm hari ni,,
hari ni hri khamis,so esop da cti
kena lah ak settle kan smua perkara2
minggu ni
ok,,pgi nyer ak sbk dengan kira2
pinjaman pekerja 4 minggu ni
ak gak yg xda duit nyer,,huhu
sabar nyelah kan,,xpe..minggu dpan
mtk jerk duit dr abi ak..hehe
hri ni tgh2 ari pergi melawat tapak
ak wakil MEGAROOF CONSTRUCTION
jd setiusaha btl2 ak hri ni kan
dah ler msa melawat tapak,,
ak jer gurl,,yg lain semua wakil
lelaki..hehe,,mencabar btl hari ni
petangnyer ak asing2 kan duit2 pnjaman
pekerja-pekerja, senang nti drg nk ambk
duit drg,,baik kan ak,,haha
lpas tu ak bt bil2 yg berkaitan dengan lori
xda lah ak serabut2 nk fikir
bil menda ag yg ak xbuat
aduyaiii,,,hri ni btl2 penat,,,
esop da blh rhat da,,hehehe
p/s: nk cti banyak2,,,,nk cuti ats katil peluk bby bear mucux2 ak,,(^_^)
hari ni hri khamis,so esop da cti
kena lah ak settle kan smua perkara2
minggu ni
ok,,pgi nyer ak sbk dengan kira2
pinjaman pekerja 4 minggu ni
ak gak yg xda duit nyer,,huhu
sabar nyelah kan,,xpe..minggu dpan
mtk jerk duit dr abi ak..hehe
hri ni tgh2 ari pergi melawat tapak
ak wakil MEGAROOF CONSTRUCTION
jd setiusaha btl2 ak hri ni kan
dah ler msa melawat tapak,,
ak jer gurl,,yg lain semua wakil
lelaki..hehe,,mencabar btl hari ni
petangnyer ak asing2 kan duit2 pnjaman
pekerja-pekerja, senang nti drg nk ambk
duit drg,,baik kan ak,,haha
lpas tu ak bt bil2 yg berkaitan dengan lori
xda lah ak serabut2 nk fikir
bil menda ag yg ak xbuat
aduyaiii,,,hri ni btl2 penat,,,
esop da blh rhat da,,hehehe
p/s: nk cti banyak2,,,,nk cuti ats katil peluk bby bear mucux2 ak,,(^_^)
Rabu, 7 Julai 2010
result MUET
lalalla...ini berita terbaru ak dapat..td Ika( ketua kelas ak dlu) mesej tau,,
dia ckp da bley tengok dah result MUET yg kami ambik msa sem lepas
xsilap ak hanya 10 oram jer dalam kelas ak ambik muet,,erm,,
ak ni ambik MuEt sebb bercita-cita nk smbg beljar...
untuk Iqa..rsult fa ok jer,,,hehe,,tp ase nk ambk lg bila fa smbg belajar,,
biar level nyer lebih tinggi dari adk laki fa,hehe
IQa n Syikin,,sory xdapat bals mesj kamoo,,fa xda kredit ler,,,
p/s: result ckup makn,,(^_^)
dia ckp da bley tengok dah result MUET yg kami ambik msa sem lepas
xsilap ak hanya 10 oram jer dalam kelas ak ambik muet,,erm,,
ak ni ambik MuEt sebb bercita-cita nk smbg beljar...
untuk Iqa..rsult fa ok jer,,,hehe,,tp ase nk ambk lg bila fa smbg belajar,,
biar level nyer lebih tinggi dari adk laki fa,hehe
IQa n Syikin,,sory xdapat bals mesj kamoo,,fa xda kredit ler,,,
p/s: result ckup makn,,(^_^)
* xtahu nak bt ape dah*
malam ni rjin plop nk bkk lappy ak,,hehe,,sje nk test brobnd ak jd ker x..iyer lah kan,,lau xjd nk bt mcm ner kan,,sbb bulan ni xbyr lg bb ak ni,,,ingt pom ak ad utang,,dulu msa xda utang,,nk berhutang,,aduyaiii,,,dah bertimbun ler hutang bb ni,,
erm..dlu hutang bb sampai beratus,,nsib umi ak yg cntik molek tu (ayat bodek ni) dengan senang hati nyer belanja bb ak separuh,,so sparuh ag ak cover,,nsib ler ak ad umi comel g2,,hehe
malam ni perut ak msih meragam,,xthu nk buat mcm ner,,tgh hari td ak makn roti jerk sbungkus..itu pom xbrani,,tkt msk tndas lg,,nsb hri ni xmuntah2 mcm semalam,,hari ni hanya sakit prut jerk,,
td blik kerja trus tido,.lame plop tu,,bgn2 dah dkt mgrib da,,tp skit ak ni msh mcm kemarin,,
mlm ni hnya mkan kuih jerk..harap2 esop dah siht,,,
p/s: dah dua kali makn ubt cirit birit,,tp still xthan skit,,,ermmm
erm..dlu hutang bb sampai beratus,,nsib umi ak yg cntik molek tu (ayat bodek ni) dengan senang hati nyer belanja bb ak separuh,,so sparuh ag ak cover,,nsib ler ak ad umi comel g2,,hehe
malam ni perut ak msih meragam,,xthu nk buat mcm ner,,tgh hari td ak makn roti jerk sbungkus..itu pom xbrani,,tkt msk tndas lg,,nsb hri ni xmuntah2 mcm semalam,,hari ni hanya sakit prut jerk,,
td blik kerja trus tido,.lame plop tu,,bgn2 dah dkt mgrib da,,tp skit ak ni msh mcm kemarin,,
mlm ni hnya mkan kuih jerk..harap2 esop dah siht,,,
p/s: dah dua kali makn ubt cirit birit,,tp still xthan skit,,,ermmm
Selasa, 6 Julai 2010
#letih#
hari ni xda mood sangat2,,badan dah letih2 sangat2,,semalam tetiba badan ak jdi seram sejuk,,lps tu muntah, dah ler xmakan pagi,,mlam nye,,msuk tido awl-awl lagi lps mkn ubt,,seingat ak ,,smlam xmakn,tp,, kena cirit birit lak,,pikir banyak kali sbelum nk mkn,,tkt msk tndas,,xmakan bdan jd letih,nsib bos keluar awl dari ofis,,bley ler rht2...
p/s: xnk pergi klinik,,xsuka,,,tp mcm kena g klinik jer ni,,,,
Jumaat, 2 Julai 2010
best nyer C.U.T.I
dengar jer ayat cuti,,ak dah tertunggu2,,dah rancang nak bt ape bila cuti,,cuti hujung minggu yg paling ak nk,,letih tau kerja ni( biar pom kerja xpenat pom,xda kerja) ..huhu..
kemarin hari jumaat,,btl kan?? hehe,,ak bangun pagi2 dengan muka comel terus capai fn ak.msj my pwen erm dah bgn ker belum,,cakap nk klur,,upe2 nyer dia da bngun ak jer bgn lambt,,hari ni nk g merendak mane enth,,ikt jer ler kata hati..
hari ni dengan ikt kata hati lps pergi ambk dia kt umh nye nk beramah mesra dengn akak iparnye..kmi pg jaln2 ,,,ramai betul orang hari ni,,kt mnae2 pom ramai orang,,itu yg best kan,,dpt lihat dunia,, kami pergi makan kt gerai merpati putih lepas tu pergi mencuci mata kt tesCo,, lps tu ak antr dia blik umh.,smpai umh ak,badan dah letih2 da,,tp sempat lgi ak iyekan aje bila umi ajak ak prgi beli kain raye,,,,best nyer jalan2,,
bnyak sesangat pilihan kain rye,,dr banyak2 ak ambik kain rye wrna hijau n then sehelai kain cotton color putih bunga biru,,erm,,da bley tido tenang da ler,sbb kain rye dah beli,,tinggal antar kt tukang jahit jer ni,,,,,lalalalal,,,lambtnyer nk tgu hari raye,,,hehe
otw balik umh,,kami singgh makan mcd dlu,,abis diet ak kantoi,,makn buger kul 12 mlam,,eeee,,perut pom da B.U.N.C.I.T da,,,eeeee,,,xsuka,,tp masa makn mcd x hingat dunia,,aduyaaiiiii,,slah ker ak ni..??? hehe
P/s: ape2 pom mntk byk2 bersabar bg pnyokong brazil sbb kalah semalam,,,( situasi: dalam mcd)
kemarin hari jumaat,,btl kan?? hehe,,ak bangun pagi2 dengan muka comel terus capai fn ak.msj my pwen erm dah bgn ker belum,,cakap nk klur,,upe2 nyer dia da bngun ak jer bgn lambt,,hari ni nk g merendak mane enth,,ikt jer ler kata hati..
hari ni dengan ikt kata hati lps pergi ambk dia kt umh nye nk beramah mesra dengn akak iparnye..kmi pg jaln2 ,,,ramai betul orang hari ni,,kt mnae2 pom ramai orang,,itu yg best kan,,dpt lihat dunia,, kami pergi makan kt gerai merpati putih lepas tu pergi mencuci mata kt tesCo,, lps tu ak antr dia blik umh.,smpai umh ak,badan dah letih2 da,,tp sempat lgi ak iyekan aje bila umi ajak ak prgi beli kain raye,,,,best nyer jalan2,,
bnyak sesangat pilihan kain rye,,dr banyak2 ak ambik kain rye wrna hijau n then sehelai kain cotton color putih bunga biru,,erm,,da bley tido tenang da ler,sbb kain rye dah beli,,tinggal antar kt tukang jahit jer ni,,,,,lalalalal,,,lambtnyer nk tgu hari raye,,,hehe
otw balik umh,,kami singgh makan mcd dlu,,abis diet ak kantoi,,makn buger kul 12 mlam,,eeee,,perut pom da B.U.N.C.I.T da,,,eeeee,,,xsuka,,tp masa makn mcd x hingat dunia,,aduyaaiiiii,,slah ker ak ni..??? hehe
P/s: ape2 pom mntk byk2 bersabar bg pnyokong brazil sbb kalah semalam,,,( situasi: dalam mcd)
Langgan:
Catatan (Atom)






