Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Khamis, 31 Mac 2011

Hari Terakhir

entah ape2 entry kt atas tu kan,,tp sebenarnya hari ni
adalah hari terakhir aku kerja. bermakna esok dah hari-hari
seterusnya aku jadi seorang PENGANGUR terhormat gitu,,,hahaha   *_____^

xoxo:  lambat nyer lah nk merasa gaji bulan depan,,,=))

Rabu, 30 Mac 2011

I'm Back !!!

dah lame tak update blog sendiri.
rindu nk jalan-jalan kat blog orang lain,,
dah pergi jalan-jalan dah tp xblh lame
sbb skrang ni kerja,,,

kena tito awal..tp esop last day kerja
lepas tu aku jadilah pengangur balik,,,^____________*

tak tahu nk tulis ape,,,
tp nak share gambar ak dan kawan-kawan masa jalan-jalan
dekat Taman Tengku Anis.

tapi yang tak best nyer xcukup orang,,kawan soram lagi
xdapat ikut serta..dia kerja la hari tu..






                                                like this pic *___^






                                                   
                                                  pelik jer aku tengok,,,haha








                                                               *____*












yang ni bukan kwan ak k.

.













.

                                                  he is my boy

Rabu, 22 Disember 2010

SELAMAT TINGGAL 2010

dah lame xupdate blog,,last ak tgok blog sendiri 2 bulan lpas,,,ad msalah plak tu,,,

ok,xbanyak bnda yg berlaku,,ak sibuk dengan kerja sekarang,,kerja smbilan..
 sekarang dah akhir tahun dah kan??? banyak perkara yang berlaku pada thun 2010
kenangan-kenangan yang tak dapat ak lupakan,,kenangan manis,pahit,masam, masin,,hehe

all about 2010

  • tamat belajar kt POLISAS
  • tahun ni ak umo 20 tahun,,,(ada beza pom dengan umo belasan tahn)
  • ak beli kamera idaman ak,,,tp xguna,,
  • ak kenal dengan seorang mamat tomel,,,my boy
  • ak dapat lesen keter,,,=))
  • banyak kenangan pahit dr yang manis
  • banyak bnda yg ditinggal kan 
  • banyak perkara yang berlaku

owh,,,dah letih ler nk bercerita,,,ape2 pom untuk tahun 2010 yang bakal ditinggalkan,..
ak xpernah menyesal ape yang telah ak lalui,,,angap jer semua tu pedoman
cabaran hidup.....



x0x0:   rindu budak2 POLISAS.....

Rabu, 29 September 2010

datang melawat

sudah lame ak xdatang melawat blog ak
bukan lupa,,tp ak xsempat,,
terlalu banyak masa ak hbis kan untk kerja
tp akhirnye,,ak xdapat truskan kerja dkt sane
xsesuai dengan jiwa ak,,,

dalam masa sebulan,banyak benda yang ak 
lalui,,,banyak perkara yang ak abaikan
bagi ak,,satu kerugian,,ak xmerebut
ramadhan tahun ini dengan baik
terlalu kuat bekerja sampai ak lupa 
tentang bekalan ke akhirat,,,

itulah kesilapan ak,,,
ak berharap ak dapat jumpa lagi
ramadhan tahun hadapan,,,
ak xakan lepaskan peluang ramadhan pada thun-tahun lain nti,,,
inyllah,,,,,


terlalu banyak msa yang ak habis kan untuk kerja dlu
sampai banyak benda yg ak abaikan,,,
ak abaikan si dia,,bukan ak sengaja,,tp 
ak letih dengan kerja,,nasib si dia memahami,,
ak abaikan family,,,
banyak bnda yg xok dr ok,,,
sekarang ni,,,ak dah tkr kerja,,,
ak ad msa utk family,,dan juga my boy,,
i love them....


xoxo : terima kasih cinta,,,

Khamis, 26 Ogos 2010

naik pangkat


dah bersawang dah ak punyer blog,,
betul2 xsempat nk singgah blog orang lain
bg tetamu2 ak,,terima ksih kerana singgah
kmoo blh singgah bila2 masa,dan jgn lupa
tinggal kan jejak kamoo,sbb fa nk g singgah
nak2 raye ni,,lg lah fa nk singgah,,hehe


 dalam 3 minggu ak kerja,,btl2 ak ckp ,xtipu k ^_^,,xsempat
pom masa untuk diri sendiri,,
banyak masa ak habiskan untk kerja

kemarin brita yg membuatkan ak mahu
 menangis,,ak di naikkan pangkt,
bukan lagi non leader,but skrg ak dah jd leader


esop ak kena pergi kuala lumpur
sbb da perjmpaan dengan smua leader n manager
seluruh malaysia,,,




dah ler citer sal kerja
ak citer kt my boy pom dia xpaham
tp ak thu dia makin tkt sbb ak
dah mkn sibuk skrg
mungkin dia takut,,ak cr laki lain
owh,,dgn diri sendiri pom ak xdpt
manje2 ni kan nk cr laki lain
ak dah sayang ketat2 kt my boy
so xsmpt nk pandang laki lain lah,,^_____^





xoxo: hari jumaat paling ak tunggu,,nk rht,,
         nak ambik bju raye,,,duit ad cikit yah,,huhu

Khamis, 19 Ogos 2010

Sahur

pagi tadi korang sahur makan ape ess?
kenyang x?? tambah2 nsik x??
ak kan,,makan banyak,,hehe

ak tiap2 hri bangun sahur
kan kerja ..kena ad tenaga kan??
lau sahur benda yg paling penting ak akan
makan banyak2 adalah
 air masak!!!!

mane la ad perasaan makan pagi2 buta
tp air kena minum banyak2,,
takut esop letih xcukup air..
badan ak pom da mcm tangki air,,hahaha



sahur td makan : nasi separuh+air milo+air   masak+ubat 

xoxo: hri ni hari jumaat,,nk rhat2 kejap,,ptg nk kluar, ^____^

Selasa, 17 Ogos 2010

KeRja bAgai nAk Gila

dah bersawang dah ak punyer blog,,dah lme xbukak ni
sabar aje lah kan,,huhu
ak sekarang ni sibuk sangat-sangat
smpai xsempat pom nk melayan mesej kawan2
mesej my boy pom same lah,,
nsib dia paham

ak kerja bagai nak giler
kul 7 pg dah bertolak
kul 6 lbh bru blik kerja,,
letih ya amat lorh!!!!!

umi dengan abi still xpahm kenapa
ak pilih kerja ni,,
sblum ni kerja relax2 jer duk dalam ofis
sekarang kerja merata2 tempat
hari2 kena cari pelangan
hambek kow!!!!


terpaksa jugak harungi kerja ni
walaupun letih bagai..
kena habis kan jugak ape yg ak mulakan
ni dah minggu ke2 kt sini
ad lagi 2 mgu msa percubaan kt sini

biasalah puasa,,mood kerja
pom berubah,,,
letih jer terpaksa cr pelanggan
xsemua orang suka bila kita nk pas brocher
sabr jer lah,,kdang2 naik fed up jgak
tp tetap kan semangat yakin boleh
yakin pada kemampuan diri
orang lain boleh,,knp ak xboleh!!!!

hri2 pikir sal kerja,,
kerja..kerja,,,kerja

x0x0: letih woo kerja,,,,,,(T________T)