Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Selasa, 7 Februari 2012

baru habis berrrr....

ASSALAMUALAIKUM


dengan nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

sebelum bukak blog ni,,banyak sangat benih-benih cinta....yarkkk,,,,tersilap
bukan benih-benih cinta lah tapi benih-benih idea nak aku coretkan dalam blog ni
mungkin dah lama tidak menjengok apatah lagi melawat si blog yang tomel tak " berpenghuni"ini...

sejak dah ada kat kampung,,aku dah terlupa daratan sikit,,atau lebih pada aku terlupa semua perkara-perkara yang membuatkan kepala otak aku ni pusing,,,
tak sabar nak hbis belajar dari sekarang ada lagi 2 tahun setengah before end of this situation,,
lepas tu aku tak pikir lagi apa patut aku buat,,

sejak berada dekat kampung,,tiap-tiap hujung minggu aku hbiskan berjumpa dengan si jantung hempedu aku,,
kami asyik bergaduh, berkelahi,,,kadang-kadang aku bersyukur sangat, tapi kadang-kadang naik bosan jugak asyik bergaduh,,kata si dia,,,aku degil,,,kata hati aku,si dia ego,,,,,
apa-apa pom...

aku cinta sangat pada si jantung hempedu aku tu... *___^
( muka malu-malu arnab)


baru-baru ni aku beli novel,,,,bercerita pasal novel..
aku ni masa zaman-zaman dlu kala,,,boleh dikatakan pecinta novel..tipu ajelah
aku ni peminat novel je,,,minat kumpul novel-novel..walhal pada masa dulu-dulu masa sekolah manalah nak ada duit banyak...terpaksalah aku kumpul duit,terpaksa diet kt sekolah,,,biarpom zaman persekolahan aku lebih gemuk gedebok dari sekarang ni,,,,,50++kg masa tu,,,

aku baru je khatam sebuah novel terbaru penulisan fauziah ashari..

 KAN KUKEJAR CINTA KAMU..

kisah sepasang suami isteri berkawin tanpa restu di luar negara..
mereka melakarkan kenangan-kenangan abadi hidup di Ireland sebelum balik ke tanah air
kerana satu kemalangan.. suaminya lupa ingatan,pada masa itu Alma isteri Raiyan,,terkial-kial mengejar cinta suami nya sendiri yang lupa ingatan..
gurapan cerita dalam novel ini tak membosankan..terbaik!!!

yang paling menarik,cover novel ni sangat-sangat menarik
sempoi g2...

berbaloi-baloi beli novel ini,,walaupun aku beli guna voucher buku....haha
terpecah rahsia pulak dah,,,*___*


the end


Khamis, 19 Januari 2012

20/01/2011

assalamualaikum ....
amat-amat dan teramat-amat bersyukur kehadrat Illahi
aku masih lagi bernafas di atas bumi Mu
terima kasih ya Allah, dalam masa sebulan ini
kesihatan aku terjamin
kAu tela permudahkan segalanya selama ini

terima kasih memberikan aku ketenangan, memberikan aku rasa
yang sebegini rupa..
cik fafa bersykur sangat hari ni cik fafa dah bebas dari gelombang yang dinamakan
peperiksaan!!!!!






happy face,,,,
yeah..i feel happy !!!

Selasa, 17 Januari 2012



assalamualaikum..
cik fafa sekarang sedang mengira hari hari yang tinggal
sebelum cik fafa pergi,..

ohhh,,,jengan-jengan fikir bebukan
ajal dan maut itu Tuhan yang tentukan
cik fafa sekarang menghitung hari-hari
nak balik kampung..


yabeda beduuuu...!!!







                                                          senyum semanis usia,,,T___^


cuba tengok jadual cik fafa yang tinggal,,,
ada 1 paper aje lagi 20 hb...
21 hb cik fafa dah otw balik kampung!!!

xoxo:  saya mahu cuti sepuas-puasnye,,main masak-masak dekat rumah

Sabtu, 14 Januari 2012

yum.yumi

salam...
kali ni nak bercerita pasal makan-makan lah
sejak akhir2 ni asyk makan-makan aje kan
untung lah siapa yang kuat makan tapi badan masih solid aje,
badan cik fafa dari 43 dah 45 lepas tu naik lagi,,lagi dan lagi



                                                                       khas buat umi..



                                                       pilih la yang mna berkenan




kek buatan tangan sendiri

Sabtu, 31 Disember 2011

assalamualaikum...
sudah lama tak datang menjenguk blog tomel-tomel
cik fafa bercuti sakan dekat kg
buku jangan harap nak bukak,,haram ler bukak,,*__*
terlalu malas,,suka sangat bermalas-malasan di dalam bilik..

saat ini, tika ini, mesti ramai giler kan orang post tahun kat blog
pasal azam baru.pasal tahun baru 2011..semua yang baru-baru kan!!kan???

cik fafa tak tau nak post ape kat blog sendiri..
terlalu malas..sekarg datang menjengok dan tak tinggal kan jejak,,

yang penting,semua yang buruk, pada tahun ini,abaikan,,buka lembaran baru, buka baru..jgn ulang lagi benda yang lepas..

yang penting,,aku bersykur,dengan segala nikmat yang ak dapat pada thun ini
nikmat kesihatan,nikmat kebhagian,nikmat kasih sayang,,,
terima kasih ya Allah,, atas segala nikmat Mu..

HIdUp LaH SepuAsNya
esOp mUngkin Tak aDa LaGi?????

Selasa, 20 Disember 2011

bila dah........

salam...
muka dah makin hari  makin teruk,,,
terlalu teruk,,,jerawat tumbuh bagai kan cendawan lepas hujan
alkisah nye dulu muka cik fafa tak da lah seteruk ini
salah pakai produk ker,,,,errrrrrrr....mungkin kot!!!
datang membebel-bebel je dalam blog ni,,
tak da kerja erkkkk,,,,

kerja belambak ok sekarg,,,
banyak benda nak karang,nak cerita, nak layan dalam blog ni,,
tertapi minggu ni terlalu sibuk,,,dengan kuiz,test, dan macam2,,
yang tak boleh blah,,,main game pom list dalam kerja minggu ini jerk,,,

ok blog ku,,nanti tuan tanah datang lagi yerk jejak kaki dalam ini yerk!!!..
take care dear!!

xoxo: tajuk tak da kena mengena langsung dengan isi blog,,hihi   *___^

Sabtu, 17 Disember 2011

Heppy Birthdey Dear!!!

assalamualaikum..
dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.
bersyukur kepada mu ya Allah kerana masih
memberi aku nyawa, memberi aku kudrat,
memberi aku kebahagian,

banyak perkara yang telah aku buat dalam masa usia ku 21 tahun
aku thu, aku bukan umat Mu yang sempurna
semoga pintu hidayat, pintu keampuanan buat diriku ini masih terbuka..

tertiba je touching...

hari ni birtday blog cik fafa yg ke dua
ok,,,dah pandai merangkak dah bby aku ni
dah makin tomel,,dah makin membesar,,!!!
ceh macam anak pulak cik fafa gambar kan blog ini yerk!!..hehe

heppy birthday my dear!!