Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Jumaat, 12 Februari 2010

cuti raye..

lame betul tunggu cuti ni kan..akhirnye penantian kue yang penuh sedih n terseksa ni berakhir..akhirnye dpat gak cuti..dapat 4 hari jer..tp oklah tu..dpat gak blik kat tanah airkue..dapat jugak jengguk family kat kg..best btl blik kg ni..rela kue berkorban letih untuk drve .asal dpat jgak blik umh..lau dah terdesak nk blik ape pom sunggup kue redah.hihi..

pada suatu pagi jumaat, ( skima nyer tulis,haha), lepas habis kelas BI aku pom blik umh sewa nk ambik barg2,,sbb janji dengan kawn2 kul 11 dah bleh gerak dah blik kelantan.. lepas siap2 semua.. dah pasti semua dah ada..kmi bertolak dengan iringan doa..agar kete kue xbuat hal..huhu..

sepanjan perjalanan penuh dengan gelagat2 kawan2 kue..yang xbest nyer..radio kete kue rosak..so, xleh ler dgar radio..ape2 pom..dalam kul 6 lebih kami dah smpai kelantan..dah sampai dah kt kg kue..tanah air tercintun..huhu..mlam tu aku pergi umah nenek kue kerana ad majlis..kat sane aku jmpa umi..dah lme xtgok umi..umi mkin comel..hehe

sampai umh kue..aku lihat bilik kue dah macam kapal pecah..aku tinggalkan bilik dengan keadaan yang kemas,,tp kenpa jadi mcm kapal pecah ni..esss..ni mesti adk2 kue masuk menceroboh negeri aku ni.ape lah hero2 kecik ni..yang si adk perempuan aku lak..abis kasut2 kesayangan aku dia buat main..pas tu xsimpan blik kat tempat asal..aku lak yang kena cri blik kasut2 kue n simpan dalam kotak..
novel2 aku xsoh kira lah..abis berselerakan..bru jer tingal umh sebulan  tp bilik kue telah dicerobohi oleh lanun2 yang tidak sepatut nyer..truk betul lah...

aku suka sangaatttt dah ad kat umh!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang mengomel