Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Rabu, 4 Ogos 2010

semalam

 story 1

ni pasal semalam,,nk story mory cikit ler,,bayk pom xpe kan,,kikiki,,,,aku ckap aku gadh kan,,gangster kan?? huhu..lau aku ganster tahap gler,,msti  ak xperlu ngis,,xdalah mata aku bengkak2 hari ni,xda ler sakit2 mata aku ni,,serius ok,,mata ak bengkak mcm lutong tau,,


semalam ak gaduh dgn umi,,wawawa,,,sedih woo,,derhaka kah aku?..masyallh,,mintak di jauh kan,,aku sayangkan umi,dan ak thu umi pom sygkan aku,,semalam hanya salah faham,,ak lak jenis sensitif,,umi pom sme,,bila dah sme2 sensitif paham2 aje lah kan,,umi tgur aku dah mulai nk menjawab bila ak jawab ak menangis,,cara ak,,bila umi marah or tgur,,jgan ckap,,pendam jerk,lau ckap aku tkt tersalah cakp then umi akn marah2 ak smpai ngis2,,ak xnak,,aku xnk dia ngis sbb aku,,,


story nyer macm ni,,smalam yeen datang nk jmpa aku,,so dia datang kt rumah ambik ak,,
yeen tgu ak kat luar rumah,,blum ak ckap ape2 kt umi,,umi dah ckp:




Umi: long,,jgan kerap sangat jumpa,,nti ape orang kg cakap,,,

dalam hati aku dah panas,,lagi2 orang kg,,dlu umi ad jgak ckp sal ni,,salah ker ak suh dia ambk dpn rumah?? ak pom jwab 


fafa: umi ni,,smua salah,ambik dpan rumah pom salah,,ambik tepi jalan salah,,orang mgata jugak..




dalam hti ak dah sebal,,dah strt nk mengs2,,dah ler lth2 blik kerja,si yeen lak tgu kt luar,,niat nk suh yeen trun pom terbantut,,ak pom kluar jer  dgn yeen hantar adik2 ak kelas al-Quran..


dalam kter ak dah ngis2( dalam hti jer lah),,si yeen lak tnye knp,tp ak still diam,,lagi le dia mgelabah bila air mta yg ak tahn2 dah keluar,,dlam hti ak dah ingt2 blik kta umi yg dlu2,,dlu pom mcm ni jgak,,msa tu rase nk jer lari rumah,,huhu,,tp xbuat pom,,^__^

umi lak msj ak,,mcm perli2,,ak  thu dia mrh ak kot,myb ak ad slah jwb ape yg dia ckp ,,so ak pom tnjuk ayat dalam msj umi tu kt yeen,so ak suh dia antar ak blik..masa tu ak dah pikir mcm2,myb cr terbaik ak dgn  yeen is putus....

bila yeen antr ak blik,,dengan ke terpaksaan ak halau yeen pergi,,dengan linangan airmata,,sbb ak takut,itu kali terakhir ak tgok dia,,sedih sangat2 msa tu,,ak jugak lihat,,mata yeen da merah2,,,ak thu,dia pom msti pikir mcm ak,,

 ak masuk bilik,,,then ak ngis2,,masa tu hujan,airmata keluar mcm air hujan jer rase nye,,dkt 2 jm jugak ak ngis,,yeen lak bila dh smpai umh,,dia msj ak,,dia col,,dia pom tkt ak buat keputsan yg bukan2,,dia suh ak sbar,,dia suh ak pujuk umi,,mintak maf dan dia jugak mtk maaf dari pihak dia,,

story 2

ak terperap jer dalam bilik smpai kul 8,,ngis dan ngis,,smpai aku letih,,ak tertido,last2 ak rase ada org yg datg peluk ak,,itu umi,,

umi: mafkan umi,, kciean ank umi ni,,,kaklong tu sensitif sangat!!!

masa umi pluk ak menangis blik,,umi xthu ak ngis,,(T_____T)

Umi: semua xkena kan?? abis ape yg patut kak long buat??

fafa: jumpa senyap2 ler,,xpayah cakap kt  umi


tgok,,dalam situasi ni,,ak thu ak xsalah,,so, lau umi yg bersalah umi akn datang mtk maf dari ak,,lau ak yg salah akan jadi sebalik nyer lah k,,huhu

umi: nti ajak yeen dtg jumpa umi bila umi ad kt rumah k,,,
       da besar ank umi ni,,( smbil umi gosok2 kepala ak)....



bila ak keluar bilik,,huhu,,umi tgok mata ak mcm lutong,,then dia datang pluk ak mintak maaf kali ke 2,,dia ckp biasalah tu,,kadang2 salah paham antara anak branak...


xoxo: jangan terlalu pikir kata orang kg,selalu nye yg selalu mgata tu lah terjadi pada dia xpom klurga dia,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang mengomel