Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sabtu, 31 Julai 2010

xda tajuk

 hari ni xda tajuk,,xda mood,,xda hati,,xda perasaan,,bukn xda perasaan kat my boy k,,tp xda perasaan nk menghadap pc..sbb nyer mata ak da sakit,,kpala da sakit bagai,,,OMG,,,


 kesimpulannyer: pergi buat pemeriksaan mata,,,(dalam pertimbangan) ^__^




xoxo: dah kurang kan brightness pc n lappy,,but still skit mata,,problem2,,,(T___T)

Jumaat, 30 Julai 2010

Letih

mood: sangat letih tp gembira


hari ini teman umi pergi rumah tok 


petang,,ak pergi beli barang ak kt kbmal,,my boy teman kan

xoxo: terima kasih abg belanja ice cream mcd,,,,love u *__^

Khamis, 29 Julai 2010

PeRMULaaN

kali ni aku nk corat kan kisah pengenalan kue dengan seseorang,,,spe yg rase menyampah,,bley muntah hijau k,hehe,ini blog fafa,,so,,adalah disini dengan suka hati ak lah kan nk coret ape bndanyer,,,opsss,,terksar bahasa la pulak,..maaf...^__^




masa kt POLISAS dulu ak selalu cakap..aku xnk cple or terjath cintun dengan mamat poli,,dengan bangga nyer ak jugak ad ckp,,ak xmungkin terjath hati jantung terhadap budak-budak yg chating dengan aku,,,tp last2..ak dapat 2 pakej dalam satu,,,hambek kow fa,,padam muka,,,,!!!  




tepuk tangan kepada aku banyak-banyak kali     =P  ,,setiap kali teringat, mesti nk gelak smpai guling2 kt lantai,,tengok lah sekarang ckap xsuper bikin sngat,,,sekarang ni kan,ak betul2 gila tau,,4 bulan lepas,,aku ad kenal budak chtim,,dia jugak budak polisas..budak ni jugak merangkak my boy sekarang...kan dah cakap,,2 dalam 1,,budak poli n dak chatim,,dulu sombong  sangat kow fa,,xnk ler bercinta dengan budak chatim,,xnk ler percye kt budak poli,,skarng,,dah jd my boy...^___^








my boy


xoxo: lain kali jgn ler terlepas ckp dah...

p/s: syg abang ketat-ketat  ^_____*

RAhSIA mEMOTong KukU

rasullullah s.a.w bersabda: yg bererti barang siapa yang mengerat kuku pada:

*sabtu : nescaya keluar darinya ubat dan masuk darinye penyakit.

*ahad: nescaya keluar darinya kekayaan dan masuk darinya kemiskinan

*isnin: nescaya keluar darinya gila dan masuk kepadanye sihat

*selasa: nescaya keluar darinya sihat masuk kepadanya sakit

*rabu: nescaya keluar darinya was-was masuk kepadanya kepapaan

*khamis: nescaya keluar darinya gila dan masuk sembuh penyakit

*jumaat: nescaya keluar darinya dosa-dosa pada hari dilahirkan ibunya dan masuk kepadanya
              rahmat dari Allah Taala

Rabu, 28 Julai 2010

Murah reZEki

hari ni ad orang belanja aku makan,,kemarin pom ad orang belanja ak makan,,alhamdllah,,rezeki murah,,mtk2  ad rezeki lg nti bila-bila,,,


hari ni kawan masa kt sekolah SMKB ajak aku keluar g KFC u..lau ikut kan hati ai  ni,nk gk merasa makanan mat saleh tu,,tp kan kekangan masa tidak mengizinkan ak,,mane sempat nyer,,dari bchok nak pergi k.kerian..jauh tu u,,xkan nk mkan dengan gelojoh,,xjadi orang nk buat aku jadi bini silap-silap haribulan,,hehe,,,

untuk tidak hampakan diri sendiri and kawn aku yg nk belanja makan tu,,ak singgh jer lah makn kt kedai kari kepala ikt kt bchok,,ok,kdai tu tersohor dengan kari kepala ikan,,,sedap  sangat2..lau makn mesti nk mtk tambh-tambah,,nampak sgt kan ak ni makan bayk,,tgok lah sekarang badan dah berisi sesangat sangat....


untuk makan tengah hari ni ak ambik kari ikan, ayam bakar, sayur cikit and air cendol,,terima kasih ain,,,kredit 10 untuk kamoo dear,,nti2 kamoo belanja fa lagi yerkk,,,^____*



xoxo: esop xda ker orang nk belanja aku makn lagi ker...????  =))

Isnin, 26 Julai 2010

bertunang

hari ni bila ak bermesej-mesej dan bermanje-manjer degan kwan ak masa kt POLISAS dulu,,dia ckp ler,,dia nk bertunang,,owh,,nak bertunang??? serius ker,,katanye,,myb next year,,woo,,,dulu bermesej smbil manje-manje dengan my couzin,,dia jugak ckp,,dia nk bertunang,,maybe this year,,katanye hujung tahun,,,semua dah rancang masa dpan msing-msing ess,,,ak jer belum ...


untuk kawan and my lovely couzin,,ak ucapkan tahniah lor esss,,,ak harap perancangan kamoo semua menjadi,,ak tumpang gembira,,couzin ak n kawn ak same umo dengan aku dah ad serius relation,,but me,,,still gini,,xda dan xpernah rancang ape-ape,,,


maybe ak terus buat kejutan kt kmoo semua,,xmain tunang-tunang,,terus aku ikat dengan ikatan perkahwinan,,lg masyuk kan,,hehe,,^___^
ak nk bina masjid terus,,tp kmoo berdua dah nak bina rangka masjid,kira elok jugak lah tu kan??? ak sokong semua perancangan kmooo ,,,,,


jgn slah angp,,itu gmbr ak dgn my bro k,,^__*


ni mas kawin msa majlis kwin spupu kt kl hari tu,,,



xoxo: ak thu,,jodh pertemuan semua sdh dirncang bg ku,,tgu n lihat jer,,,,sabar itu sprh dr iman yerk  ^_^

Ahad, 25 Julai 2010

tidak baik

dari semalam smpai ler hari ini..keadaan msh lgi sme,,xnk bergntung pada orang lain,,xnk meyusah kan sape-sape,,,,mahu lupakan semua,,,( lau blh ler)





mood : semua xkena,,rase nkmenangis,,
              jangan tegur    T.T