Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Rabu, 28 Julai 2010

Murah reZEki

hari ni ad orang belanja aku makan,,kemarin pom ad orang belanja ak makan,,alhamdllah,,rezeki murah,,mtk2  ad rezeki lg nti bila-bila,,,


hari ni kawan masa kt sekolah SMKB ajak aku keluar g KFC u..lau ikut kan hati ai  ni,nk gk merasa makanan mat saleh tu,,tp kan kekangan masa tidak mengizinkan ak,,mane sempat nyer,,dari bchok nak pergi k.kerian..jauh tu u,,xkan nk mkan dengan gelojoh,,xjadi orang nk buat aku jadi bini silap-silap haribulan,,hehe,,,

untuk tidak hampakan diri sendiri and kawn aku yg nk belanja makan tu,,ak singgh jer lah makn kt kedai kari kepala ikt kt bchok,,ok,kdai tu tersohor dengan kari kepala ikan,,,sedap  sangat2..lau makn mesti nk mtk tambh-tambah,,nampak sgt kan ak ni makan bayk,,tgok lah sekarang badan dah berisi sesangat sangat....


untuk makan tengah hari ni ak ambik kari ikan, ayam bakar, sayur cikit and air cendol,,terima kasih ain,,,kredit 10 untuk kamoo dear,,nti2 kamoo belanja fa lagi yerkk,,,^____*



xoxo: esop xda ker orang nk belanja aku makn lagi ker...????  =))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang mengomel