Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Khamis, 22 Julai 2010

seLamat Pagi Jumaat

jumaat suda hri ini kan?? semalam da rancang semua-semua dah nk g pergi  mne pagi  ni,,tgok lah sekarang,,still sempat lgi curi-curi bukak bendalah ni,,padahal thu,kul 9 pagi dah nk gerak,,smua xsiap lgi ni,, jangan diamalkan ye adik-adik, akak2, abang-abng..tuan-taun yer,,jgn amalkan perangai baik mcm fa ni,hehe,,suka saje lambat-lambt,,lau masuk kerja kul 8 bertolak dr rumah pom kul 8 lah,,,itu lah perangai terbaik....^___^


hari ini cuti,aku mau pergi jalan-jalan ler,,cari makan,,rezeki murah kot hari ni,,semalam oram ajak aku pergi rumah nyer ajak makan,,tp aku berkira-kira nk pergi petang,,pagi dia xda kt rumh.ad ker patut tau dah aku nk pergi rumah dia,,dia nk g main  bola,,petang dia ad lah kt rumah,,tup tup,,mak dia cakap kenapa xajak aku datang rumah,,,wah,,xnmpak ker,,mak dia yang suh ajak tu,.^__*       hri tu nenek dia ajak datang rumah,,datang makan buah rambutan,,ingat jugak family dia kt aku yg tomel ni,,wawawa,,terperasan la kejap..ahhaha..

mula-mula aku pikir better aku pergi petang kat rumah dia,,xkan nk g tgok bby jer,,mesti ler aku nk tgok jugak si buah hati jantung aku tu kan???? majuk-majuk pom still windu woo nk tgok muka dia,,hehehe..
lau hp merah aku tu xrosak,,hari-hari aku bley tgok muka dia...aduyaiii,,knp ler hp aku tu rosak esss...saje jer eh.,cari masalah sosial dengan aku esh!!!!
dah ler merepek-repek nyer fa,,,da lewat da ni,,kow tu dah ler xmandi lgi,,,oppssss...tersasul la pulak,,,,,,=P
cepat-cepat siap,,nk g cri baju bby lgi,,xkan ler nk g tgok bby dengan tangan kosong jerk,,,orang berbudi-kita kena berbahasa kan????? 
bye2 titi tuutuuuu.......


xoxo: si dak tu xcakap ler pulak bby tomel tu berat bape kilow,,nk beli baju saiz benda ni...!!
          pening suda.........

2 ulasan:

  1. huhu..la,,dia pom xthu berat brpe bdak tu
    last2 bli bju trus saiz m,,,so bley pkai nti rye,,pandai kan ai,,^__^

    BalasPadam

yang mengomel