Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Jumaat, 16 Julai 2010

hujung minggu yg menyenangkan

hari ni hari ape??? hahaha,.ayat ni mcm pernah ak bace jerk,,haha ayat dalam fb aku lah ni,,
ok2..untuk pengetahuan semua oram-oram xkira dewasa, tua muda,,kakak2, abang2..hri ni adalah hari jumaat yg bertarikh 16 hb julai,,,opss..dah bulan julai?? bermakna dah dekat nk raye ni,,,sebelum tu semua oram2 islam kena puasa, jgn sape2 poteng puasa yerk..tp lau ad sebab-sebab tertentu bley jerk pomtem mcm aku ni,,hahahha,,,biasalah kan..ABC....^__^

hari ini sungguh menyenangkan bagi aku sebabnyer hari ni ak dapat jumpa soram abang gomel2..haha,,gomel2?? ape tu..itu mksudnyer comel2...sepupunyer guna bahasa gomel2,,haha,,,budak2 biasalahkan????

pagi tu kami keluar pergi beli lappy kt pc fair at kbmall,,lau hrap kan ak,,bkan aku thu sngat pasal lappy ni,,ad dia bley gak tolong-tolong ak..xbley jumpa lame,,dia kena pergi tunaikan janjinyer pada NYA...tapi petang tu dia dtg cri aku kt pantai,,dia joint kawn2 aku minum air kt pantai,,,dengan tidak rasminyer aku memperkenal kan diri nyer pada kwn2 ak,,dia adalah smeone special to me,,yg sebelum ni pom spcial tp itu cerita lame,,skrg ak dah buka cerita baru,,,,,,

doakan kebhagian ak yerk kawan.......^_*


xoxo:  thnz u dear,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang mengomel