Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Khamis, 29 Julai 2010

PeRMULaaN

kali ni aku nk corat kan kisah pengenalan kue dengan seseorang,,,spe yg rase menyampah,,bley muntah hijau k,hehe,ini blog fafa,,so,,adalah disini dengan suka hati ak lah kan nk coret ape bndanyer,,,opsss,,terksar bahasa la pulak,..maaf...^__^




masa kt POLISAS dulu ak selalu cakap..aku xnk cple or terjath cintun dengan mamat poli,,dengan bangga nyer ak jugak ad ckp,,ak xmungkin terjath hati jantung terhadap budak-budak yg chating dengan aku,,,tp last2..ak dapat 2 pakej dalam satu,,,hambek kow fa,,padam muka,,,,!!!  




tepuk tangan kepada aku banyak-banyak kali     =P  ,,setiap kali teringat, mesti nk gelak smpai guling2 kt lantai,,tengok lah sekarang ckap xsuper bikin sngat,,,sekarang ni kan,ak betul2 gila tau,,4 bulan lepas,,aku ad kenal budak chtim,,dia jugak budak polisas..budak ni jugak merangkak my boy sekarang...kan dah cakap,,2 dalam 1,,budak poli n dak chatim,,dulu sombong  sangat kow fa,,xnk ler bercinta dengan budak chatim,,xnk ler percye kt budak poli,,skarng,,dah jd my boy...^___^








my boy


xoxo: lain kali jgn ler terlepas ckp dah...

p/s: syg abang ketat-ketat  ^_____*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang mengomel