Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Isnin, 28 Jun 2010

banyak btl habuk dalam ni,..hehe,,,lame dah xupdate blog ni,,malas betul,,smpan ler pnykit malas banyak2 tu,,biar badan tu makin brisi, makin tmbam, makin comel mcm doremon,,hehe..badan dah  ler montel sangat dah akhir2 ni,,hehe..

lame xupdate blog bukan ape..aku pergi antar adik lelaki aku msuk u,,dapat jgak dia menjejak kan kaki ker menara gading,,ak ni enth bila lgi,,jdi ler pemalas lgi,,hehe,,adik laki aku dapat cos  sarjana muda kejeruteraan awam dekat UiTM Shah Alam,..

bila pergi antar adik laki aku kt uitm,,hati kecik kue berdebar2,,rase nk sangat2 menjejakkan kaki ker universiti,,terase sangat2,,inyllh lau xda aral,,aku nk msk u plop,,ke menara gading,,dlu masuk politeknik,itu hanya panjat menara xsampai kt "gading" nyer lagi,,hehe,,,ape2 pom..inyllh semangat untuk belajar itu bnyak n biarlah iyernye semakin menebal dalam hati ni,,hehe

kata adik kuw,,best sangat masuk u,,so aku pom nk msk u jgak ler,,biar same level dgn adik laki aku tu,,hehe..

p/s: suka sangt2 dpat poteng kerja sepanjang pergi ker s,alam,,hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang mengomel