Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Isnin, 14 Jun 2010

budak2 room 5

ni nak citer sal budak2 room 5 ler.,,terase sangat2 windu kt budak-budak room 5..skrg ni msk room 5 chtim klntan drg dah xda..yg ada semua muka2 bru yang xkenal ak,.sedih pom ad..hehe,.ape2 pom dak2 room 5 ni sprotim ler dah byk kli buat pertemuan..port biasa mane lagi lau bkan kbmll,,,slalu nyer jmpa bila dak2 room 5 cti sem,,aku dah beberapakali mgikuti perjumpaan itu,,
  
setiap kali perjumpaan tidak semua yang kita chtim tu datg, ialah kan, xsemua oram senang mcm aku yang suka bersenang lenang ni,,hehe...dalam room 5 yang aku kenal lah kan name2 dak chtim ialah 
( skima tol ayat ni)

  • la dolce aina ( k.nur)
  • fafa_tein( me)
  • uniformalaya ( pom)
  • golemskull) ( lem)
  • libra (lib)
  • izny ikah (zy)
  • sebem
  • kakna
  • cha
banyak lagi lah name nyer..tp aku xbpe ingat,,hehe..n xsemua name2 diatas adalh benar, itu adalah nama pgilan dalam room chtim jer k..hehe
esop pom drg buat perjumpaan tp aku xdpt hdir..ialah aku kan kerja esp..
ape2 pom ak windu kan drg...sop2..sedey da ni,.,=((

mesti kowang letih nk tgok gmabr2 kt bawh ni,,sbb byk sgt,,hehe




                                               lib n zy ( comel es)


                    zy n kawan dia,,dak chtim gak,,tp xingt name,,hehe




                                                    tadaaa..cntek x..!!!

                                                                fa and lib


                                             pom tertido ler..


                                                           sebem, pom n golem

                                            yng ambik gmbr tu comel skalim( prasan da)



                                                k,nur, cha and pom



                                                          cha and adk nyer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang mengomel