Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Rabu, 16 Jun 2010

hePy bfDay eRy n my sElf..

hari ini adalah hari lahir ku,,,opsss,,usia kue dah makin meningkat ler ehh,,,bukan tua tau,,tp makin dewasa ..ini adalah befday aku yg ker 20 n esop adalah bfday adik aku ery yg ke 6 tahun..ase kejap jer msa berlalu,,tgok la sekarang ni da akhir pertengahan tahun da pom,,,cepat nye msa berlalu atau kita yang lambat dalam mengejar urusan dunia?? jangan sesekali kita lupa urusan di akhir walaumcm mne kita sbuk mgejar urusan dunia,,btl x? 

sebenarnye aku dah smbt dah bfday aku semalam..bfday ak n ery sekali,,yg penting ad kek,chckn cop ak,,hehe..sebenarnye smbt awl sehari sbb meraikan kejayaan ak yg da tamat belajr,,kemarin ak dh dpat tahu rsult exm ak,.akhirnye habis jugak ak bergelar pelajr POLISAS..aku lulus dalam semua mata plajran, lulus cemerlang,,,my clss rpe  ckap smua dsk 4B lulus cemerlang..almost budak dsk4b  dapat anugerah kecemerlangan dari ketua jabatan termasuk aku,,syukur sangat2,,

aku dah besar pom tp prgai still mcm budak2,,hehe,,adik ery dapt basikal baru sempena bfday dia,,bg si budak besr dia memang best r dpat bsikal bru kan,,ak yg besar pnjg ni,,lau umi nk bli,,xnk ler bsikal,,hehe
dpt kete bru pom best,,haha..opss,,,marah umi lau ak mtak bukan2..kete comel aku tu nk letak ktner kn??

thnz umi, abi sbb syang kan kami sklurga,,,sbb byak brkorban untk besrkan aku,, bnyk bersabar dengan kerenah ak,, bnyak memberikan aku ksih sayang,,ialahkan,,sikap mnjer aku ni banyak sgt2,,ehhe umi kena slalu bg aku perhatian,,lau x,,aku,,maaaaajjjjjjukkkkkk!!!!


p/s: kek umi beli cntk,,tp xsdp,,('',)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang mengomel