Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sabtu, 12 Jun 2010

mAk aKue Nk Kwin.

hari ni aku ikut umi kue pergi majlis kwin kat umah kwan umi akue ler..anak cikgu besar nyer kawin..buat kesyukuran sebab sambut menantu..meriah ler jugak,sampai aku terdetik nak kwin jugak,,umi,aku nak kwin tp nk kwin degan siapa erk???  pikir2..lalalaaa

kat majlis tu aku jumpa kawan sekolah lame kue kat sek men bachok dlu,,dunia ni kecik jer kan,,rupe2 nye dia ank tuan rumah merangkap adik ipar si pengantin perempuan, abang dia ler  yang kwin tu...
bila dah lame xjumpa.banyak cerita yang keluarkan..hehe..aku siap menyakat kawan aku lagi bila nk kwin,walhal kami same umo,rase muda ag lau nk kwin..tp lau sampai jodoh awl ape nk tgu lgi kan..kan!! 
( gatal nye) ngegeee...

lepas majlis umah cikgu besar sek umi ak..umi pergi majlis kawin jiran kg sebelah pulak..cantk jer pgantin ni..sama padan, bagaikan pinang di belah dua..oram dulu2 ckap ler..hehe..aku suka sangat pergi majlis kawin,,teruja tahap2 dewa,.sbb aku suka tgok pengantin,suka tgok pelamin..lepas tu aku mula lah berangan2 nk kwin jugak,,,tp kan...siapakan calon yang akn naik pelamin sbelah aku esss???


masa majlis kt umah cikgu besar umi, pengantin mengenakan busana hitam putih,,i like,,kat umh jiran kt sebelah kg ni lak mgenakan busana kelabu,,yang ini pom ak suka,,wrna2 mcm ni,,ak pom nk ler,,hehe
ape yang best kan.,sbelum ak blik,,ak sempat lihat adegan2 oram naik pelamin,,yang ni special case cikt sbb budak2 yg naik pelamin...siap ad pegapit ak..bila aku nk snap gambr drg,,drg suka sgt2...
teruja ler drg..mcm pengantin.,.hehee,,,
nak tgok xgmbr pengantin genit ni??comel sangat2 tau,,,,..

     three

        two 

      one

         snap!!






                                          tgok lah bukan pengantin jer teruja nk masuk gambr..


suka sangat2 tgk pengantin gurl tu,,cute kan pakai pink,,



                              comel nyer,,,muda2 dah dpt naik pelamin,,( pelamin oram jadi ler)..


                            oren n kek jadi hantaran..nti kawin nk bt mcm ni gak ler,,,nk jugak!

                                                                                cantikk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang mengomel